nadační fond



ORGANIZAČNÍ INFORMACE KE KONFERENCI „KDYŽ DÍTĚ NEPŘICHÁZÍ“

Konference se uskuteční 18. března od 9 do 16.30 hodin v Arcibiskupském paláci v Olomouci. Kapacita sálu je dostačující, ještě jsou volná místa. Informace k dopravě, registraci, stravování a programu najdete zde.

————————————————-

DOPRAVA
Detailní informace k příchodu či příjezdu k Arcibiskupskému paláci na ulici Wurmova 9, kde se konference koná, najdete v přiloženém orientačním plánku zde.

RANNÍ REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ
Ranní registrace bude probíhat od 8.30 hodin. Při příchodu do paláce si můžete odložit své svršky v připravené šatně v přízemí paláce. Poté se, prosíme, zaregistrujte u vstupu do sálu. Obdržíte identifikační náramek, a pokud jste si uhradili oběd, tak také stravenku. Náramek mějte na ruce po celý den, opravňuje Vás ke vstupu do sálu.

STRAVOVÁNÍ
Předem objednané a uhrazené obědy (řízek s chlebem nebo bageta) bude cateringová společnost vydávat o obědové přestávce na základě stravenek v předsálí, v prostorách knihovny. Pokud jste si oběd neobjednali, můžete využít některé z okolních restaurací. Obědy je možné doobjednat do středy 15. března na emailu info@credonadacnifond.cz. V předsálí bude také možnost si během přestávek za dobrovolný příspěvek dát kávu nebo čaj.

PROGRAM KONFERENCE
Konferenci zahájíme v 9 hodin. Ukončena bude v 16.30 hodin. V 17 hodin proběhne v katedrále sv. Václava v Olomouci mše svatá za účastníky konference a jejich rodiny. Podrobný program se všemi přednášejícími najdete v příloze tohoto emailu.

PŘEDNÁŠKY A DOTAZY
Součástí každé přednášky bude prostor pro dotazy. V této části programu bude vždy k dispozici bezdrátový mikrofon, díky kterému budete moci své otázky k tématu pokládat. Bude možnost psát i anonymní dotazy, k tomu bude v sále připraven košík a psací potřeby.

PRODEJ KNIH
Během dne budete v prostorách paláce nabídka tematických knih.

Přejeme Vám příjemnou cestu na konferenci a těšíme se na Vás.
Organizátoři z nadačního fondu Credo a z Centra pro rodinný život v Olomouci.